niedziela, 13 lutego 2011

Hola!

Jestem Karol, mam 11 lat, szukam przyjaciół.
A tak poważnie, jestem Carina. To mój pierwszy blog w tym stylu i nie wiem co z tego wyjdzie. Postaram się opowiedzieć wam historię, która siedzi mi w głowie, do samego końca. Jestem fanatyczką Realu Madryt, dlatego opowiadanie kręci się wokół tego klubu. Pojawią się w nim postacie, które na co dzień grywają na światowych stadionach. Ich osobowości są absolutnie fikcyjne. Opisuje wszystko tak, jak ich sobie wyobrażam. Wkrada się tam surrealizm i fikcja, ale mam nadzieję, że nie zahaczę o kicz.
Mam nadzieję, że pierwszy rozdział pojawi się już wkrótce.

Enjoy!

1 komentarz:

  1. Po prostu uwielbiam dobre, internetowe opowiadania.;) Dlatego z góry mówię, że masz moje wsparcie (czyt. z pewnością będę czytać to story). Zwłaszcza, że już po tym wpisie widzę, że na pewno nie załamię się i rozdziały będą na poziomie.^^ Choć sama fabuła mnie niespecjalnie przyciąga, to mam wrażenie, że i tak mi się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń